در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های کالا خواب پر بوده است و  در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

پس از ثبت نهایی سفارش در سایت کالا خواب پر کد اختصاصی برای سفارش ثبت شده برای کاربر نمایش داده می شود کاربر با استفاده از این کد می تواند کلیه فرایند پردازش و ارسال تا تحویل کالا را مشاهده نماید همچنین در صورت نیاز به کنسل شدن سفارش و یا اضافه کردن کالای دیگر به همان سفارش می تواند با واحد پشتیبانی تماس گرفته و یا از طریق این فرم و با اعلام کد سفارش درخواست خود را ارائه دهد.

 در ضمن به مشتریان عزیز توصیه می‌گردد به‌هنگام تحویل کالا لیست سفارش خود را در سایت با فاکتور مطابقت داده و در صورت مغایرت، از تحویل گرفتن کالا خودداری کرده و موضوع را از طریق شماره تماس ۰۹۳۷۵۸۲۹۴۸۵  و یا صفحه‌ی ثبت شکایات اطلاع دهند.

توجه داشته باشید یکی از شرایط اصلی بازگشت ۷ روزه کالا این است که کالای  خریداری شده باید در شرایط اولیه خود باشد (پلمپ باشد) و هیچگونه استفاده ای از آن نشده باشد.

وجود هر گونه آثاری که نشان دهنده استفاده از کالا محسوب شود ، کالا خواب پر به هیچ وجه کالا را تعویض و یا مرجوع نخواهد کرد.

پیش از تحویل کالا چطور سفارش خود را کنسل کنم ؟

تیم بسته‌بندی کالای خریداری شده را باز کرده و مورد بررسی قرار می‌دهند و پس از اطمینان از سلامت ظاهری و فیزیکی، تحویل پیک مجموعه می‌دهند تا کالا از طریق شرکت پست به دست خریدار برسد.

اگر مشتری قبل از تحویل کالا از خرید خود منصرف شود، در صورتی که فاکتور ثبت  و کالا از انبار خارج شده باشد، امکان لغو سفارش و عودت هزینه‌ی کالا و خدمات وجود ندارد. در موارد خاص مشتری می‌تواند از طریق شماره تماس ۰۹۳۷۵۸۲۹۴۸۵  با پشتیبانی کالا خواب پر تماس گرفته و مورد را اطلاع دهد تا نسبت به شرایط و وضعیت سفارش، بررسی و اقدام گردد.

بعد از تحویل کالا چطور سفارش خود را بازگردانم ؟

خریدار موظف است هنگام تحویل کالا از پیک، آن را بررسی کرده و در صورتی که کالا آسیب‌دیدگی و ایراد ظاهری داشته باشد و یا با ایراد به دست وی رسیده باشد، مورد را از طریق شماره تماس ۰۹۳۷۵۸۲۹۴۸۵  با پشتیبانی فروشگاه کالا خواب پر در میان گذاشته و از تحویل گرفتن کالای معیوب و ناقص خودداری کند. هزینه‌ی ارجاع و تعویض کالا برای خریدار در این حالت برعهده‌ی کالا خواب پر بوده و در این حالت هزینه‌ی اضافه‌ای برای خریدار نخواهد داشت.

در صورتی که کالای ارسال شده با مشخصات اعلام شده در سایت و یا بسته‌بندی مغایرت داشته باشد خریدار می‌بایست از دریافت کالا خودداری کرده و مورد را حداکثر ظرف مدت یک روز کاری به پشتیبانی خرید اینترنتی از طریق شماره تماس ۰۹۳۷۵۸۲۹۴۸۵  یا از طریق ثبت شکایت در اینجا اطلاع دهد تا شرایط بررسی گردد. خواهشمند است از هرگونه مخدوش کردن بسته‌بندی، نوشتن هرگونه توضیحات یا یادداشت بر روی کالا، کارتن و بسته‌بندی، و… جدا خودداری شود. در صورت دریافت کالای اشتباه یا معیوب، کالا خواب پر از پذیرفتن و تعویض کالا معذور خواهد بود.

هرگونه نقص و ایراد در کالا باید نهایتا ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا – حتی در روزهای تعطیل – از طریق طریق شماره تماس ۰۹۳۷۵۸۲۹۴۸۵  یا واتس‌اپ  یا اینستاگرام یا تلگرام و یا از طریق فرم تماس با ما ثبت شده در سایت و یا ایمیل kalakhabpar@gmail.com به کالا خواب پر اطلاع داده شود تا مورد توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد. بدیهی‌ست در صورت اعلام مشکل بعد از این زمان، امکان رفع مشکل یا جایگزینی کالا توسط کالا خواب پر وجود نخواهد داشت.

 بدیهی‌ست در صورتی که خریدار محترم در لحظه تحویل متوجه آسیب‌دیدگی، مغایرت یا نقص در کالا نشود، کالا خواب پر هیچ مسوولیتی در قبال کالای ایشان ندارد و امکان تعویض کالا را پس از تحویل ندارد.

شرایط انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا ۷ روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

رسیدگی به درخواست

کارشناسان پس از فروش فروشگاه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان فروشگاه تایید شود،کالا تعویض خواهد شد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشنده ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان پس از فروش، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد و پس از آن نتایج بررسی به شما اطلاع داده خواهد شد.

استرداد وجه کالاهای مرجوع شده

۱- سفارشاتی که قبل از ارسال کالا کنسل شده باشد طی ۴۸ ساعت به حساب خریدار واریز خواهد شد.

۲-سفارشاتی که بعد از ارسال کالا کنسل شده باشد طی ۲ الی ۳ روز کاری پس از مرجوع نمودن کالا به حساب خریدار واریز خواهد شد.

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید باشد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه کالا خواب پر است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط فروشگاه ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.
  • پیش از ارسال کالا، حتما با فروشگاه هماهنگی های لازم را انجام داده و کالایی را بدون هماهنگی قبلی ارسال ننمایید.